Adidas is all in

De mâine, “impossible is nothing” va deveni “Adidas is all in”. Această schimbare va fi însoţită de o amplă campanie de comunicare, cea mai mare din istoria Adidas,  având un buget de două ori mai mare decât cel alocat cu ocazia ultimei ediţii a Campionatului Mondial de Fotbal. Detalii aici.

Deşi nu sunt un “consumator” regulat Adidas, datorită colegului de apartament (lucrează la Adidas România de trei ani), am suficiente informaţii despre produsele Adidas, despre campaniile de comunicare Adidas, despre evoluţia brandului pe piaţa românească.

N-am înţeles următorul lucru la Adidas: de ce naiba, brand respectabil fiind, trebuie să încarci produsele cu identitatea ta vizuală? Adică, nu-i suficient că pe mâneci (sau pe picior) ai cele trei linii butucănoase? De ce să mai trânteşti şi un logo pe piept? Alege, ori linii, ori logo-ul! De ce trebuie să încarci atât de mult un produs? E  şi obositor, şi inestetic!

Cât despre logo, de ce nu poate fi mai mic? De ce trebuie să fie cât o enormă plăcintă americană? Şi de ce nu îi găseşti un loc mai retras pe produs?  De ce naiba să scrii, cu font de 70, numele brandului pe faţa unui tricou? Înţeleg să trânteşti pe gama sport chestiile astea dezgustătoare! Dar şi pe colecţiile de stradă? Groaznic!

Câteva mostre:

(sursa)

Degeaba ai calitate şi tehnologii pe produse, dacă la design ai un bou sau mai mulţi boi care strică toată treaba!

Şi dă-o naibii de treabă: tu, Adidas România, nu eşti în stare să faci un site în limba română?

Anunțuri

4 comentarii

  1. Radu, tie nu-ti plac. Altora le plac. E vorba de gusturi, asta nu necesita atata „intelegere”. Iti orientezi energia aiurea. Poate au site in engleza pentru ca targetul lor principal din Romania este in stare sa citeasca un site in limba engleza, nu fiindca sunt ei neinspirati…

    Apreciază

    1. …Dumnezeule, câtă dreptate ai! 🙂

      Apreciază

  2. Primul lucru pe care as vrea sa-l evoc este faptul ca atunci cand tastezi prosport.ro mai intai ai parte de 30 de secunde de publicitate. Bineinteles de la Adidas. Sa ne invatam cu noul slogan. Eu nici pe cel vechi nu-l stiu prea bine, insa nu-i bai la fel de repede il uit si pe asta nou.
    Pe de alta parte, dupa cum se observa toate brandurile incearca sa te loveasca vizual din ce in ce mai puternic. Siglele auto sunt marite, D&G deja nu mai incape scris pe tricou… de ce n-ar urma si Adidas acelasi trend?

    Apreciază

    1. Tocmai asta era şi ideea, Adidas e campion la logo-uri mari. Întrebarea era, de ce naiba aşa mari şi urâte? De ce nu mai mici şi delicate, aşezate cu dichis, undeva pe braţ, picior, piept…?

      Apreciază

Comentezi? Comentează!!!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: