gura bate fundul :)

Crin Antonescu, despre programul Alianţei USL:

“Ce p_ _ a mea mai vreţi? Ce program, ce platformă? De unde veniţi cu ideile astea? Aţi fost la Băsescu, la Cotroceni? El v-a băgat în cap ideile astea?

Domnilor, să fim rezonabili! Nu avem un program de guvernare în sensul tehnic al cuvântului, nu avem şi nu vom avea. De când mă ştiu eu, niciodată nu am avut un program. În schimb, chiar în acest moment se lucrează la o platformă politică ce va sta la baza programului de guvernare, platforma care cât de curând va fi pusă, probabil, în discuţia publicului.

Acum vin eu să vă întreb, vedeţi voi loc, în prime time, pentru programul USL? Staţi că scot agenda. Permiteti-mi să vă citesc: Oana şi Pepe, Moni şi Irinel, Japonia şi Fukushima, Libia, Wikileaks până la Paşti…numai nenorociri. Opinia publică e prea absorbită de aceste subiecte, cred că undeva prin vară vom lansa platforma politică a USL. Bineînţeles, dacă va mai exista USL-ul până atunci. Şi chiar de nu va rezista USL-ul, tot o să vă prezint o platformă. Tăriceanu, Orban şi Săftoiu se lăudau că au o platformă. O să scot din ea ideile lor liberale şi o să le înlocuiesc cu ale mele. Am multe idei…şi bune…de fapt, doar una, dar bună: „no representation without taxation”! M-am inspirat din liberalismul american, am studiat şi istoria….

Staţi, cum? Ce? Despre ce? Care-i  programul meu zilnic? Aaaaa, asta vă interesa? Păi de ce n-aţi spus aşa, domnilor ziarişti! Mă lăsaţi să vorbesc prostii…Păi programul meu e scurt, muncesc două ore pe zi, mai ales seara. Cum, dar nu ştiaţi deja? Păi, domnilor, ştiu americanii şi nu ştiţi voi? În rest, mă uit în oglindă şi vorbesc, vorbesc cu mine, adică învăţ discursul pe care mi-l dă domnul Voiculescu dimineaţa. Ziua îl învăţ, seara îl spun. Fie la Antene, fie la Realitatea. Patriciu,Voiculescu şi Vântu fac planningul. Mai multe nu ştiu să vă spun. Întrebaţi-i pe ei…sau pe Băsescu…

Sper că acum aţi înţeles  de ce n-am timp să dau pe la Parlamentul României. Între noi fie vorba, e şi plictisitor în Parlament, nu înţeleg mai nimic din ce se spune acolo: democraţie, economie, criză, legi, moţiuni etc. Domnilor, eu am terminat cu greu istoria, de unde vreţi să ştiu astfel de chestii?”

Comentezi? Comentează!!!

