un concurs, două concursuri…

Acum vreo cinci zile am participat la un concurs Bitdefender pe blogul Andrei Zaharia. Spre surprinderea mea, l-am şi câştigat.  Pe mail îi spusesem Andrei că a fost primul concurs pe care l-am câştigat în viaţa asta. Greşisem, de Paşti am participat la un concurs pe Arhiblog. Ăsta a fost primul concurs câştigat de mine! Premiul pus în joc – un kil de sare de mare. 😀

La concursul de pe blogul Andrei am câştigat o licenţă (pentru 3 computere) BitDefender Internet Security. Am primit-o astăzi. Aşa că…mulţumesc, Andra Zaharia!  Mulţumesc, Bitdefender!

Observaţi evoluţia câştigurilor, da? Am început cu sarea, a urmat licenţa Bitdefender… 🙂 Ce-o să urmeze? Vă spun eu,  vreau să câştig un zmeu de la Cotcodaci! Ăştia-s un pic mai ciufuţi, după ce că foarte rar dau premii, atunci când le pun în joc, vin cu aroganţe intelectuale: indică bibliografie, cer parcurgerea ei… mai rău ca la facultate. Deci, chiar nu-i corect! Voi sesiza anumite organe competente, aşa ceva nu s-a mai pomenit! 🙂

Comentezi? Comentează!!!

