Movie time 3

Immortals (2011)

Cu toate că Grecia-i oaia neagră a Europei şi zace, economic vorbind, mitologia greacă încă suscită interesul regizorilor şi producătorilor de film de la Hollywood. Habar n-am dacă Immortals e o încercare de PR pentru o ţară ce respiră prin toţi porii mitologie sau dacă e o producţie “de masă” ce vrea să capteze speculând o anumită predispoziţie a noastră, public postmodern şi nostalgic, pentru perioada vârstei de aur, când zeii se amestecau printre oameni, participau şi se implicau alături de ei în dispute şi la treburile cetăţii,  când ordinea domnea, iar oamenii erau fericiţi…Oricum ar fi, din punctul meu de vedere, Immortals e un film slab. Indiferent dacă-l vedeţi 2D, 3D, 4D sau nD, tot slab rămâne, e pentru copiii până-n cincisprezece ani,  deci nu irosiţi banii. Mai bine, dacă vă e dor de mitologie, luaţi şi (re)citiţi Legendele Olimpului a lui Al. Mitru sau…Homer.

In time (2011)

E un thriller SF bunicel, decent, de fapt, ideea filmului e foarte interesantă. Imaginaţi-vă o societate în care cea mai valoroasă monedă e timpul, o societate în care toate tranzacţiile se realizează “în timp”, nu în aur, nu în dolari, nu în euro. Cum ar fi să mergi la cafenea şi să plăteşti pentru o cafea 4 minute din viaţa ta sau să plăteşti pentru o călătorie cu autobuzul două ore din viaţa ta? Sau cum ar fi, pentru munca depusă, să fii plătit în “timp de viaţă”? Şi asta nu-i nimic, dar cum ar fi ca de la bancă să împrumuţi “timp”, cu o dobândă de 38%?

La început am fost reticent, mă îngrozea ideea de a-l vedea pe Justin Timberlake în rol principal, tipul chiar nu-mi place; am făcut abstracţie de individ şi m-am focusat pe poveste… mai mult, am profitat de faptul că începutul o are ca protagonistă pe Olivia Wilde…o slăbiciune a mea…Filmul are, pe alocuri, unele scăpări, e bun, nu-i strălucit, cu toate astea merită vizionat, merită o şansă, poate chiar două.

După ce am văzut filmul îmi tot venea în minte întrebarea lui Sylvain Tesson: “Şi dacă adevărata libertate înseamnă de fapt să ai timp?”

Related articles

 • Movie time 2

 •Movie time 1

2 comentarii

  1. 🙂 au descoperit si ei ca timpul inseamna bani?

    Apreciază

  2. Nu, au descoperit ca esti mai bogat cu cat ai mai mult timp. 😀

    Apreciază

Comentezi? Comentează!!!

