Duminica prin Bucureşti

Strada Romulus, fostul garaj ale Casei Regale, aşa mi-a spus subofiţerul ce păzea clădirea. Am încercat să fac poze şi în curtea interioară, nu mi-a permis. L-am întrebat ce adăposteşte astăzi clădirea, ce sediu, ce instituţie? A zâmbit şi a răspuns: „nu pot să vă spun, n-am voie să vă spun, dar în vechime aici era garajul Casei Regale.” Am încercat să aflu mai multe de la câtiva trecători. Nimeni nu ştia nimic despre clădire. 🙂

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi am ajuns pe Lipscani. Vin fiert, costume tradiţionale şi Google. 🙂

      

 

 

 

 

 

 

 

La sfârsit, pe Academiei, am înţeles cum stă treaba cu cea de-a doua venire a lui Iisus.

6 comentarii

  1. Superba cladirea de pe Lipscani! 🙂

    Apreciază

    1. Oana, e pe Romulus, nu pe Lipscani. 😀

      Apreciază

      1. Scuze, se cunoaste ca sunt obosita rau. Doar ai scris in articol asta. Oricum, arata super. 🙂

        Apreciază

    2. Daca paznicul a zis asta, inseamna ca in momentul de fata e o locatie a SRI 🙂

      Apreciază

      1. sau poate o fi inchisoarea secreta a CIA, nu? 🙂

        Apreciază

Comentezi? Comentează!!!

