Uite şoricelul, nu-i şoricelul!

Un oarecare cetăţean american a dat în judecată, în 2009, compania Pepsi, după ce a descoperit într-o cutie de Mountain Dew un şoricel. Mai mult, ca să ne arate cât este de deştept, americanul a sunat la Pepsi, i-a anunţat de marea sa descoperire şi s-a oferit să le trimită şoricelul pentru analize. Cei de la Pepsi, amabili din fire, ca să nu-l mai pună pe bietul om pe drumuri, au trimis un angajat după doză şi şoricel. Şi uite-aşa a rămas săracul “consumator” fără şoricel şi fără dovada care i-ar fi putut aduce vreo 50 de mii de dolari, că atât le-a cerut, ca despăgubire, celor de la Pepsi. Aşa sună varianta bravului cetăţean american.

Bineînţeles, compania Pepsi a fost chemată în instanţă, procesul stagnează pentru că lipsesc dovezile, iar lumea-i oripilată de răspunsul companiei: n-avea cum să găsească un şoarece într-o doză deoarece „şoarecele ar fi fost dizolvat dacă se afla în doză până în momentul în care aceasta a fost deschisă.

Povestea asta cu şoricelul buclucaş îmi pare trasă de păr, mai mult, presa noastră a tratat în modul “cel mai profesionist” problema, iar cei de la RL s-au pus pe făcut experimente.

Gogoaşa bravului cetăţean american, mare consumator de MD, ridică câteva întrebări:

1. cât de prost trebuie să fii ca să trimiţi singura dovadă pe care o ai celor de la care vrei să ceri despăgubire? Nu? De ce nu a mers cu dovada la protecţia consumatorului sau la alte instanţe americăneşti?

2. cât de mic trebuie să fi fost şoricelul ca să iasă prin fanta de la cutia de MD când a răsturnat conţinutul în pahar? Adică, serios, fiecare am băut în viaţa noastră o doză de suc sau bere…gaura aia-i chiar mică. Ok, dacă era un gândac, l-aş fi crezut, dar un şoarece?

3. doar 50 de mii de dolari? Cam puţin, zic eu, pentru o problemă aşa serioasă!

În ciuda titlurilor din ziare răspunsul Pepsi, oricât ar părea de halucinant, e cât se poate de inteligent. Mesaju-i simplu, avocăţesc: “cel care ne acuză, minte! E un mincinos dornic să scoată bani de la noi şi să ne păteze imaginea. N-avea cum să găsească un şoarece în băutură, putem dovedi asta cu ajutorul specialiştilor.”

Restu-i can-can, poveşti de presă etc. Dacă într-adevăr individul ar fi găsit ceva în băutură, nu cred că Pepsi s-ar fi zgârcit la 50 de mii de dolari ca să acopere mizeria, nu credeţi?

Anunțuri

2 comentarii

  1. Pe mine m-ar ingrijora raspunsul cu „dizolvarea” rozatorului. La fel s-o dizolva si stomacul consumatorului?

    Apreciază

  2. ce sa zic? nu asta era ideea, cred! au dat si ei un raspuns pe masura acuzatiei nebunului…probabil o fi vreo campanie de discreditare de la concurenta, probabil omul avea nevoie de bani…probabil e un „consumator” de substante interzise si vede diverse lucruri… 😀

    Apreciază

Comentezi? Comentează!!!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: