Sarabanda brandurilor

Am văzut The Girl with the Dragon Tatoo. E un film bun, interesant, captivant,  mi-a plăcut!

Dacă-l urmăriţi cu atenţie veţi constata că nu vizionaţi doar un film, ci două filme. Unul regizat de David Fincher, altul regizat de advertiseri. În primul, aşa cum era normal, joacă actorii, în cel de-al doilea “joacă” brandurile. Niciodată n-am mai văzut atât de multă publicitate într-un film artistic, niciodată n-am mai văzut un număr atât de mare de branduri promovate într-un singur film. Ce mai tura-vura, desfrâu publicitar, un film pentru devoratorii de publicitate şi, în acelaşi timp, material didactic la cursurile de Publicitate ale facultăţilor de comunicare.

În The Girl with the Dragon Tatoo se fumează în draci Marlboro, se beau multe doze de Coca Cola, se mănâncă multe meniuri Happy Meal şi pungi de Chio Cips. Actorii principali folosesc MacBook-uri Pro, sistem de supraveghere Sony Vaio, telefoane Sony Ericsson, gps Nokia, camere foto Sony, televizor Sony, multifuncţională Epson, produse Intel şi calculatorul de birou, Citizen. În film se conduc maşini Mercedes, Volvo, BMW plus o motocicletă Triumph. Alături de sistemul de operare al celor de la Apple, apare şi Windows 7. Nu lipsesc  Google, Google Maps şi browserul Firefox. Ca lucrurile să fie complete n-ar strica, la final, şi niţică consultanţă într-un birou Accenture. Cu siguranţă mi-au mai scăpat câteva branduri, ori n-am auzit de ele, deci nu le-am reţinut, ori camera a stat prea puţin pe ele şi nu am reuşit să le identific.

Acu’ sincer, pe lângă recomandarea IM-18 ar fi trebuit să apară şi atenţionarea asta: (P) 😀

Poza-i luată de aici.

2 comentarii

  1. Lasand astea la o parte filmul este super tare. Are o poveste originala. 🙂 Azi l-am vazut.

    Apreciază

    1. La fel am spus si eu, e un film bun, bine facut, actori buni, joaca bine…:)

      Apreciază

Comentezi? Comentează!!!

