„Mitingul Antipa-ticilor” în cuvinte şi imagini

Miting

Recunosc, am trecut pe lângă miting. Nu m-am oprit, nici n-am participat. E vorba de alegeri personale şi libertate. Şi ca mine au mai fost câteva zeci, poate sute! Oameni ce plecau de la joburi şi se-ndreptau spre casele lor.

Recunosc, sunt un imbecil manipulat, nepăsător şi lipsit de decenţă pentru că am îndrăznit să folosesc trotuarul public. Nu mi-am dat seama că ar fi trebuit să ocolesc toată Piaţa Victoriei, poate pe lângă Guvern, ca să ajung pe Kiseleff, artera pe care-o folosesc zilnic  pentru a ajunge acasă când sunt cu bicicleta!

Recunosc, îmi pare bine că nu m-am oprit şi n-am participat:

Anonymus

1012372_369698923153654_646001593_n

Sursa foto: Octav Dragan

Comentezi? Comentează!!!

